Tuesday, January 30, 2018

About Xiaomi Tools

Fastboot rom ကို Download လုပ္ျပီး ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ဖုန္းကိုခ်ိတ္လို႕ firmware တင္ရာမွာသံုးတဲ့ Mi Flash Tool ေတြပါ။

PC နဲ႕တြဲျပီး Firmware တင္တာေတြလုပ္ဖို႕ PC မွာလိုအပ္တဲ့ Driver ေတြတင္ေပးဖုိ႕ ဘယ္လိုလုပ္ရမယ္ဆိုတာ သည္ေနရာမွာ [ PC Driver Installation For Xiaomi Phones ] ဖတ္ျပီးေလ့လာပါ။ အခုေနာက္ပိုင္း Mi Flash Tool ေတြကလည္း လိုတဲ့ Drivers ေတြပါလာျပီးသားလုိ႕ သီးသန္႕ရွာေဖြေနဖို႕ေတာ့ မလိုေတာ့ပါ။ Windows 64bit ဆို Driver Signature Enforcement ကို OFF ထားေပးျပီးမွ တင္ေပးရံုပါ။

Fastboot rom ေတြကို Xiaomi official Web site မွာပဲ ဘယ္လိုရွာျပီး download လုပ္ရမယ္။ Mi Flash tool နဲ႕ေရးဖို႕အသင့္ျဖစ္ေအာင္ download လုပ္ျပီး ဘယ္လိုေတြျပင္ဆင္ထားရမယ္ဆိုတာ သည္ေနရာမွာ [ Preparation for Fastboot ROMs ] ဖတ္ျပီးေလ့လာပါ။



Mi Flash Tool 20-7-2017

======================
အခုေနာက္ဆံုးထြက္ Mi Flash Tool ပါ။ Windows 32bit, 64bit ေတြမွာအဆင္ေျပပါတယ္။ Windows မွာေတာ့ Dot Net Framework ထည့္ျပိးျဖစ္ေနရပါမယ္။ Windows 7 မွာေတာ့ .Net 3.5 ပါျပီးျဖစ္ပါတယ္။ Windows 8 နဲ႕အထက္မွာေတာ့ .Net 4 ပါျပီးသားပါ။ လိုအပ္ရင္ေတာ့ .Net 3.5 ကိုပါ manual ထည့္ခ်င္ထည့္ေပးရပါလိမ့္မယ္။ Tool ထဲက Menu bar မွာ Driver ဆိုတာ ႏွိပ္ရင္ Driver ေတြ Install ေပးဖို႕ Message box ေပၚလာျပီး Driver Install ႏိုင္ပါတယ္။ Windows 64bit ဆို Driver Signature Enforcement OFF ျပီးမွ အဲသည္ driver တင္တာလုပ္ေပါ့။





Mi Flash Tool 25-4-2017

======================
Windows 32bit, 64bit ေတြမွာအဆင္ေျပပါတယ္။ Windows မွာေတာ့ Dot Net Framework ထည့္ျပိးျဖစ္ေနရပါမယ္။ Windows 7 မွာေတာ့ .Net 3.5 ပါျပီးျဖစ္ပါတယ္။ Windows 8 နဲ႕အထက္မွာေတာ့ .Net 4 ပါျပီးသားပါ။ လိုအပ္ရင္ေတာ့ .Net 3.5 ကိုပါ manual ထည့္ခ်င္ထည့္ေပးရပါလိမ့္မယ္။ Tool ထဲက Menu bar မွာ Driver ဆိုတာ ႏွိပ္ရင္ Driver ေတြ Install ေပးဖို႕ Message box ေပၚလာျပီး Driver Install ႏိုင္ပါတယ္။ Windows 64bit ဆို Driver Signature Enforcement OFF ျပီးမွ အဲသည္ driver တင္တာလုပ္ေပါ့။ သူ႕လိုပံုစံ အရင္ထြက္ခဲ့တဲ့ Mi Flash Tool 22-12-2016, Mi Flash Tool 14-12-2016 တို႕ကိုလဲတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။



64bit Only Mi Flash Tool ကို လိုခ်င္ရင္ေတာ့ သည္ေနရာမွာ [ Get 64bit Only Mi Flash Tool from Google Drive ] , [ Get 64bit Only Mi Flash Tool from Google Drive ] Download ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါတယ္။ 2016, 4 လပိုင္းထြက္ခဲ့တာပါ။သူေတာ့ Driver ေတြ ပါျပီးသားမဟုတ္ပါ။ သတ္သတ္ရွာတင္ေပးရပါမယ္။ Windows 64bit Only မွာပဲ အလုပ္လုပ္ပါတယ္။ 32bit Wiindows မွာ အဆင္မေျပပါ။



Flash tool နဲ႕ဘယ္လိုတင္မယ္ဆိုတာကေတာ့ သည္ေနရာမွာ [ Flashing Fastboot ROMs with Mi Flash Tool ] ဖတ္ျပီးလုပ္ပါ။ အထူးအေထြဘာမွမရွိလွပါ။ လိုတာေလးေတြ လိုက္ေရြးျပီး ဖုန္းကို သင့္ေတာ္တဲ့ mode ၀င္ျပီး Flash ရံုပါ။

တစ္ခါတရံမွာ Mi Flash tool နဲ႕တင္တာေတြက Success ျပေနျပိး ဖုန္းကတက္မလာလို႕ Qualcomm ရဲ႕ Flash Tool တစ္ခုျဖစ္တဲ့ QFIL နဲ႕တင္ခ်င္ရင္ သည္ေနရာမွာ [ Flash Xiaomi Qualcomm Based Phones with QFIL ] ဖတ္ေလ့လာျပီး လိုအပ္တာ download ျပဳလုပ္ကာ လုပ္ေဆာင္ပါ။



Xiaomi Mi PC Suite - Chinese Version v2.3.0.9091

=========================================
Boot loader lock ဖုန္းေတြမွာ Screen lock password မမွတ္မိေတာ့ပဲျဖစ္ေစ.. MIUI Update လုပ္လိုက္ျပီး ဖုန္းကတက္မလာေတာ့တာပဲျဖစ္ေစ.. အျခား Mi Account, Find Device app ေတြ Error တက္ျပီး ဖုန္းက ဘာမွလုပ္မရေတာ့တာပဲျဖစ္ေစ.. Firmware ျပန္တင္သည္ထိ အလုပ္ရႈပ္မခံပဲ Factory Reset လုပ္ေပးႏိုင္တဲ့ Tool တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ Factory Reset ဘယ္လိုလုပ္ရတယ္ဆိုတာ သည္ေနရာမွာ [ Factory Reset Using Mi PC Suite ] ဖတ္ျပီးေလ့လာလုပ္ေဆာင္ႏို္င္ပါတယ္။





Xiaomi Boot Loader Unlock Tool v2.3.803

==================================
ဖုန္းကို Boot Loader Unlock လုပ္တဲ့ေနရာမွာ အသံုးျပဳဖို႕ပါ။ ကြန္ပ်ူတာနဲ႕တစ္ခါမွ မဆက္ရေသးလို႕ ကြန္ပ်ဴတာမွာ driver ေတြမရွိရင္လဲ သူ႕ထဲမွာ Driver check လုပ္ျပီး Install လုပ္ေပးဖို႕ USB Driver ေတြပါျပီးသားပါ။ Boot Loader Unlock အတြက္ ဘယ္လိုေတြလုပ္တယ္ဆိုတာ သည္ေနရာမွာ How to Unlock Xiaomi Boot Loader ] ဖတ္ျပိးေလ့လာႏိုင္ပါတယ္။





Changing ROMs with XiaomiTool [For Locked Bootloader]

==============================================
China Stable rom နဲ႕ဖုန္း၀ယ္တုန္းကပါလာျပိး Google app ေတြ အဆင္မေျပလို႕ Global Stable rom ကို တင္သံုးခ်င္ၾကပါတယ္။ အရင္ကေတာ့ Mi Flash Tool နဲ႕ပဲ ဖုန္းကို EDL mode ၀င္ျပီး တင္လိုက္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Redmi 4A နဲ႕သူ႕ေနာက္ပိုင္းဖုန္းေတြမွာ BLU မလုပ္ရေသးရင္ EDL က ၀င္လို႕မရေတာ့ပါဘူး။ အဲသည္ေတာ့ ဖုန္းအေနာက္ဖံုးခြာ.. Test Point ေထာက္ျပီး EDL ၀င္ျပီးမွ Flash tool နဲ႕တင္တာ မလုပ္ခ်င္တဲ့သူေတြအဖို႕ သံုးလို႕ရပါတယ္။ လုပ္နည္း Tutorial ကိုေတာ့ သည္ေနရာမွာ [ Automated Flashing Tool Guide ] ဖတ္ရႈေလ့လာႏိုင္ပါတယ္။



MIUI Fans မ်ား စိတ္ရႊင္လန္း ခ်မ္းေျမ႕ပါေစ....။



[ Unicode ]


Fastboot rom ကို Download လုပ်ပြီး ကွန်ပျူတာနဲ့ဖုန်းကိုချိတ်လို့ firmware တင်ရာမှာသုံးတဲ့ Mi Flash Tool တွေပါ။

PC နဲ့တွဲပြီး Firmware တင်တာတွေလုပ်ဖို့ PC မှာလိုအပ်တဲ့ Driver တွေတင်ပေးဖို့ ဘယ်လိုလုပ်ရမယ်ဆိုတာ သည်နေရာမှာ [ PC Driver Installation For Xiaomi Phones ] ဖတ်ပြီးလေ့လာပါ။ အခုနောက်ပိုင်း Mi Flash Tool တွေကလည်း လိုတဲ့ Drivers တွေပါလာပြီးသားလို့ သီးသန့်ရှာဖွေနေဖို့တော့ မလိုတော့ပါ။ Windows 64bit ဆို Driver Signature Enforcement ကို OFF ထားပေးပြီးမှ တင်ပေးရုံပါ။

Fastboot rom တွေကို Xiaomi official Web site မှာပဲ ဘယ်လိုရှာပြီး download လုပ်ရမယ်။ Mi Flash tool နဲ့ရေးဖို့အသင့်ဖြစ်အောင် download လုပ်ပြီး ဘယ်လိုတွေပြင်ဆင်ထားရမယ်ဆိုတာ သည်နေရာမှာ [ Preparation for Fastboot ROMs ] ဖတ်ပြီးလေ့လာပါ။



Mi Flash Tool 20-7-2017

======================
အခုနောက်ဆုံးထွက် Mi Flash Tool ပါ။ Windows 32bit, 64bit တွေမှာအဆင်ပြေပါတယ်။ Windows မှာတော့ Dot Net Framework ထည့်ပြိးဖြစ်နေရပါမယ်။ Windows 7 မှာတော့ .Net 3.5 ပါပြီးဖြစ်ပါတယ်။ Windows 8 နဲ့အထက်မှာတော့ .Net 4 ပါပြီးသားပါ။ လိုအပ်ရင်တော့ .Net 3.5 ကိုပါ manual ထည့်ချင်ထည့်ပေးရပါလိမ့်မယ်။ Tool ထဲက Menu bar မှာ Driver ဆိုတာ နှိပ်ရင် Driver တွေ Install ပေးဖို့ Message box ပေါ်လာပြီး Driver Install နိုင်ပါတယ်။ Windows 64bit ဆို Driver Signature Enforcement OFF ပြီးမှ အဲသည် driver တင်တာလုပ်ပေါ့။





Mi Flash Tool 25-4-2017

======================
Windows 32bit, 64bit တွေမှာအဆင်ပြေပါတယ်။ Windows မှာတော့ Dot Net Framework ထည့်ပြိးဖြစ်နေရပါမယ်။ Windows 7 မှာတော့ .Net 3.5 ပါပြီးဖြစ်ပါတယ်။ Windows 8 နဲ့အထက်မှာတော့ .Net 4 ပါပြီးသားပါ။ လိုအပ်ရင်တော့ .Net 3.5 ကိုပါ manual ထည့်ချင်ထည့်ပေးရပါလိမ့်မယ်။ Tool ထဲက Menu bar မှာ Driver ဆိုတာ နှိပ်ရင် Driver တွေ Install ပေးဖို့ Message box ပေါ်လာပြီး Driver Install နိုင်ပါတယ်။ Windows 64bit ဆို Driver Signature Enforcement OFF ပြီးမှ အဲသည် driver တင်တာလုပ်ပေါ့။ သူ့လိုပုံစံ အရင်ထွက်ခဲ့တဲ့ Mi Flash Tool 22-12-2016, Mi Flash Tool 14-12-2016 တို့ကိုလဲတင်ပေးလိုက်ပါတယ်။



64bit Only Mi Flash Tool ကို လိုချင်ရင်တော့ သည်နေရာမှာ [ Get 64bit Only Mi Flash Tool from Google Drive ] , [ Get 64bit Only Mi Flash Tool from Google Drive ] Download ပြုလုပ်နိုင်ပါတယ်။ 2016, 4 လပိုင်းထွက်ခဲ့တာပါ။သူတော့ Driver တွေ ပါပြီးသားမဟုတ်ပါ။ သတ်သတ်ရှာတင်ပေးရပါမယ်။ Windows 64bit Only မှာပဲ အလုပ်လုပ်ပါတယ်။ 32bit Wiindows မှာ အဆင်မပြေပါ။



Flash tool နဲ့ဘယ်လိုတင်မယ်ဆိုတာကတော့ သည်နေရာမှာ [ Flashing Fastboot ROMs with Mi Flash Tool ] ဖတ်ပြီးလုပ်ပါ။ အထူးအထွေဘာမှမရှိလှပါ။ လိုတာလေးတွေ လိုက်ရွေးပြီး ဖုန်းကို သင့်တော်တဲ့ mode ၀င်ပြီး Flash ရုံပါ။

တစ်ခါတရံမှာ Mi Flash tool နဲ့တင်တာတွေက Success ပြနေပြိး ဖုန်းကတက်မလာလို့ Qualcomm ရဲ့ Flash Tool တစ်ခုဖြစ်တဲ့ QFIL နဲ့တင်ချင်ရင် သည်နေရာမှာ [ Flash Xiaomi Qualcomm Based Phones with QFIL ] ဖတ်လေ့လာပြီး လိုအပ်တာ download ပြုလုပ်ကာ လုပ်ဆောင်ပါ။



Xiaomi Mi PC Suite - Chinese Version v2.3.0.9091

=========================================
Boot loader lock ဖုန်းတွေမှာ Screen lock password မမှတ်မိတော့ပဲဖြစ်စေ.. MIUI Update လုပ်လိုက်ပြီး ဖုန်းကတက်မလာတော့တာပဲဖြစ်စေ.. အခြား Mi Account, Find Device app တွေ Error တက်ပြီး ဖုန်းက ဘာမှလုပ်မရတော့တာပဲဖြစ်စေ.. Firmware ပြန်တင်သည်ထိ အလုပ်ရှုပ်မခံပဲ Factory Reset လုပ်ပေးနိုင်တဲ့ Tool တစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။ Factory Reset ဘယ်လိုလုပ်ရတယ်ဆိုတာ သည်နေရာမှာ [ Factory Reset Using Mi PC Suite ] ဖတ်ပြီးလေ့လာလုပ်ဆောင်နို်င်ပါတယ်။





Xiaomi Boot Loader Unlock Tool v2.3.803

==================================
ဖုန်းကို Boot Loader Unlock လုပ်တဲ့နေရာမှာ အသုံးပြုဖို့ပါ။ ကွန်ပျူတာနဲ့တစ်ခါမှ မဆက်ရသေးလို့ ကွန်ပျူတာမှာ driver တွေမရှိရင်လဲ သူ့ထဲမှာ Driver check လုပ်ပြီး Install လုပ်ပေးဖို့ USB Driver တွေပါပြီးသားပါ။ Boot Loader Unlock အတွက် ဘယ်လိုတွေလုပ်တယ်ဆိုတာ သည်နေရာမှာ How to Unlock Xiaomi Boot Loader ] ဖတ်ပြိးလေ့လာနိုင်ပါတယ်။





Changing ROMs with XiaomiTool [For Locked Bootloader]

==============================================
China Stable rom နဲ့ဖုန်းဝယ်တုန်းကပါလာပြိး Google app တွေ အဆင်မပြေလို့ Global Stable rom ကို တင်သုံးချင်ကြပါတယ်။ အရင်ကတော့ Mi Flash Tool နဲ့ပဲ ဖုန်းကို EDL mode ၀င်ပြီး တင်လိုက်ကြပါတယ်။ ဒါပေမယ့် Redmi 4A နဲ့သူ့နောက်ပိုင်းဖုန်းတွေမှာ BLU မလုပ်ရသေးရင် EDL က ၀င်လို့မရတော့ပါဘူး။ အဲသည်တော့ ဖုန်းအနောက်ဖုံးခွာ.. Test Point ထောက်ပြီး EDL ၀င်ပြီးမှ Flash tool နဲ့တင်တာ မလုပ်ချင်တဲ့သူတွေအဖို့ သုံးလို့ရပါတယ်။ လုပ်နည်း Tutorial ကိုတော့ သည်နေရာမှာ [ Automated Flashing Tool Guide ] ဖတ်ရှုလေ့လာနိုင်ပါတယ်။



#Crd Thet zaw ko

No comments:

Post a Comment