Tuesday, January 30, 2018

Turning Off the Find Device Remotely

Mi Account Password ေမ့သြားတယ္။ ျပန္ခ်ိန္းဖို႕အတြက္ account လုပ္ထားတဲ့ ဖုန္း sim card ကတ္ကမရွိေတာ့ဘူး။ Settings-->Mi Account-->Mi Cloud ေနရာကိုႏွိပ္ျပီး ေအာက္ဆံုးနားကိုၾကည့္ရင္လည္း Find Device ဆိုတာက ON ေနတယ္။ သည္ေတာ့ Factory Reset ခ်လို႕လဲမရ။ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ firmware တင္ရင္ ျပန္တက္လာပါက Mi Account Password ေတာင္းေနမွာျဖစ္လို႕ lock က်မွာစိုးျပီး Firmware လဲမတင္ရဲ.. ။ အဲသည္လိုအေျခအေနမ်ဳိးမွာ ကိုယ့္ဖုန္းမွာ ON ေနတဲ့ Find Device ကို ကြန္ပ်ဴတာ Browser ထဲကေန လွမ္းျပီး OFF ေပးတာပါ။ Find Device OFF သြားျပီဆိုရင္ေတာ့ Factory Reset ခ်ခ်င္ခ်င္၊ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ firmware တင္ခ်င္ခ်င္ ရပါျပီ။ ျပန္တက္လာရင္ Mi Account အသစ္ထည့္ျပီး သံုးလိုက္ႏိုင္ပါျပီ။ နည္းပညာအရ မမွန္ေပမယ့္ အမ်ားေျပာစကားအရ ကိုယ့္ဖုန္းမွာ password ေမ့ေနတဲ့ Mi Account ကိုဖ်က္လိုက္တယ္ဆိုတဲ့သေဘာေပါ့။

ေအာက္ပါပံုအရ Settings-->Mi Account-->Mi Cloud ဆိုတာထိႏွိပ္၀င္လာျပီး screen ေအာက္ဆံုးနားကိုၾကည့္ရင္ Find Device ဆိုတာ ON ထားကိုေတြ႕ပါမယ္။ သြား OFF မယ္ဆိုရင္ MI Account password ေတာင္းပါမယ္။ မွန္ေအာင္ျဖည့္ေပးမွ OFF မွာပါ။ ON ေနရင္ Factory Reset ခ်ခ်ိန္ Mi Account Password ေတာင္းမွာျဖစ္လို႕ Password မသိရင္ Factory Reset ခ်မရပါ။ ကြန္ပ်ဴတာသံုးလို႕ Firmware ျပန္တင္သည္ျဖစ္ေစ၊ Mi PC Suite သံုးျပီး ကြန္ပ်ဴတာကေန Factory Reset ခ်သည္ျဖစ္ေစ ဖုန္းျပန္တက္လာရင္ Mi Account Password ေတာင္းမွျဖစ္ျပိး မွန္ေအာင္ မထည့္ႏိုင္ပါက ဖုန္းကိုဘာမွသံုးလို႕ရမွာမဟုတ္ေတာ့ပါ။


သည္လိုလုပ္ႏိုင္ဖုိ႕အတြက္ ကိုယ့္ဖုန္းက လက္ရွိအသံုးျပဳလို႕ရေနရပါမယ္။ Mi Account Password ေမ့ေနတာကို မသိပဲ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ Firmware တင္မိလို႕ lock ျဖစ္ေနတာမ်ဳိးေတာ့ မျဖစ္ရပါ။ Mi Account Password ေမ့ေနတဲ့မိမိဖုန္းကို အင္တာနက္ဖြင့္ထားေပးလိုက္ပါ။

အင္တာနက္အသံုးျပဳလို႕ရေနတဲ့ ကြန္ပ်ဴတာ မွာ Browser ကိုဖြင့္ပါ။ Address bar မွာ [ https://i.mi.com ] လို႕ရိုက္ျပီး Mi Cloud Web Site ထဲကို ၀င္ပါ။ Sign in with Mi Account ဆိုတဲ့ Button ႏွိပ္ပါ။


Mi Account ၀င္ဖို႕ေပၚလာရင္ ထိပ္နားမွာရွိတဲ့ QR Code ထုတ္ေပးဖို႕ေနရာေလးကိုႏွိပ္လိုက္ပါ။ အဲဒါေလးႏွိပ္လိုက္ရင္ QR Code ကိုျပေပးပါလိမ့္မယ္။


ကြန္ပ်ဴတာ Browser page မွာ QR Code ကို ျပေပးေနပါျပီ။ Mi Account Password ေမ့ေနတဲ့ မိမိဖုန္းကို အသံုးျပဳျပီး QR Code Scan ဖတ္ေပးရပါေတာ့မယ္။


အင္တာနက္ဖြင့္ထားတဲ့၊ Mi Account Password ေမ့ေနတဲ့ မိမိဖုန္းကိုယူပါ။ Tools Folder ထဲက Scanner app ကိုဖြင့္ျပီး ကြန္ပ်ဴတာ Screen or အျခားဖုန္း Screen ေပၚမွာေပၚေနတဲ့ QR Code ကို ေလးေထာင့္ကြက္ေလးထဲ ကြက္တိက်သည္အထိ ေရွ႕တိုး ေနာက္ဆုတ္ ခ်ိန္ျပိး Code ကို Scan ဖတ္ေပးပါ။ ခ်ိန္သားကိုက္သြားပါက ဖုန္းထဲမွာရွိေနတဲ့ Mi Account ID ကိုလာျပျပီး အဲဒါနဲ႕ Log in ၀င္မလားလာေမးပါတယ္။ Sign In သာ ႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ။


ကြန္ပ်ူတာမွာ Mi Cloud ဟာ ဘာမွရိုက္ထည့္ေပးစရာမလိုပဲ Sign In ၀င္သြားပါျပီ။ Find Device ဆိုတာေလးကိုသာႏွိပ္လိုက္ပါ။ အျခားဘာကိုမွၾကည့္မေနပါနဲ႕။ Online လို႕ျပေနမယ့္ မိမိဖုန္း Model ေလးကိုရွာပါ။ Disable လို႕ေတြ႕ေနတာေလးကို ႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ။



Find Device ကို OFF မွာေသခ်ာျပီလား ေမးတဲ့ box မွာ Disable find Phone button ေလးႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ။ မိမိ Mi Account နဲ႕ bind ထားတဲ့ Device တစ္ခုမွမရွိေတာ့ပါဘူး။



Mi Account Password ေမ့ေနတဲ့ မိမိဖုန္းမွာ Recent ေတြ Clean ျပီး Settings-->Mi Account-->Mi Cloud ထဲမွာ၀င္ျပီး ၾကည့္လိုက္ပါ။ Find Device ေလး OFF သြားပါျပီ။ အဲသည္အခါမွာ Factory Reset ခ်ခ်င္ ခ်ႏိုင္ပါျပီ။ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ firmware တင္တာလုပ္ႏိုုင္ပါျပီ။ ဖုန္းျပန္တက္လာခ်ိန္မွာ Mi Account အသစ္လုပ္ျပီး password ကိုေသခ်ာမွတ္ထားလို႕ Account အသစ္နဲ႕အသံုးျပဳႏိုင္ပါျပီ။ လက္ရွိ password ေမ့ေနတဲ့ Mi Account က Sign out ထြက္သြားမွာမဟုတ္ပါ။ Password မသိရင္ ထြက္လို႕လဲမရပါ။ သို႕ေသာ္ Find Devcie ကို OFF လိုက္ျပီျဖစ္လို႕ Factory Reset ခ်တာျဖစ္ျဖစ္.. Firmware ျပန္တင္တာျဖစ္ျဖစ္လုပ္ရင္ Mi Account Password ေတာင္းျပီး lock က်ေနတာမျဖစ္ေတာ့ပါ။ Setup Wizard ကို အဆံုးထိသြားျပီးရင္ မိမိဖုန္းမွာ ဘာ Mi Account မွ မရွိေတာ့ပါ။ အဲသည္အခါမွ Mi Account အသစ္လုပ္.. လုပ္ထားတဲ့ email or ph no နဲ႕ password ကိုေသခ်ာမွတ္ထားျပီး အသံုးျပဳႏိုင္ပါျပီ။


#Crd Thet zaw ko

No comments:

Post a Comment