Tuesday, January 30, 2018

How to Unlock Boot Loader (Xiaomi)

Redmi Note 3 နဲ႕ေနာက္ပိုင္းထြက္လာတဲ့ Xiaomi Phones မွန္သမွ်မွာ Boot Loader Lock ျဖစ္လာပါတယ္။ အရင္ Model ေတြထဲက (Mi4c, Mi Note Pro, က်န္တဲ့ဟာေလးေတြေတာ့ မမွတ္မိ..Mi4 series ထဲကေတြပါပဲ.. Firmware update လုပ္ရင္ Boot Loader Lock ျဖစ္သြားပါတယ္)။

Boot Loader Lock ျဖစ္လို႕ Firmware တင္ခ်င္ရင္ EDL mode ကေနပဲ တင္လို႕ရေတာ့ပါတယ္။ Stock Recovery မွာ User ေတြအသံုးခ်ႏိုင္မယ့္ Command UI ပါမလာေတာ့ပါ။ သည္ေတာ့ Lock Screen Password ေမ့တာေတြမွာ Factory Reset ခ်တာေတြမလုပ္ႏိုင္ေတာ့ပါ။ Root ခ်င္တာေတြ၊ အျခားေသာ System ပိုင္း ကလိခ်င္တာေတြအတြက္ Custom Recoveries (TWRP) သြင္းမရေတာ့ပါ။

သည္ေတာ့ မိမိဖုန္းကို ကိုယ့္စိတ္ၾကိဳက္ control လုပ္ႏိုင္ဖို႕၊ သံုးႏိုင္ဖို႕အတြက္ Boot Loader ကို အရင္ Unlock လုပ္ရပါတယ္။ အဓိကလုပ္ၾကတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ TWRP သြင္း၊ root လုပ္ျပီး ေနရာအစံုမွာ ျမန္မာစာ မွန္ေနေအာင္အတြက္ပါ။ TWRP သြင္းထားေတာ့ တစ္စံုတစ္ရာ error ေၾကာင့္ ဖုန္း boot မတက္ေတာ့ရင္လည္း ကိုယ့္ data ေတြမဆံုးရႈံးေစပဲ Recover ျပန္လုပ္ႏိုင္တာေတြ လည္း ရွိတာေပါ့။ ဖုန္းထဲမွာ TWRP ကို permanent သြင္းမထားရင္ေတာင္ TWRP ေလးနဲ႕ ဖုန္းကို ခဏ boot တက္.. လိုတာေလးေတြျပင္.. ျပီးမွ normal boot ျပန္တက္.. အစရွိသည္ျဖင့္ မိမိဥာဏ္ကြန္႕ရင္ ကြန္႕ႏိုင္သလို ဖုန္းကို လိုသလို control လုပ္ အသံုးခ်လို႕ ပိုလြယ္ကူတာေပါ့။

အခ်ဳိ႕ကလည္းေျပာၾကတာေပါ့.. Boot loader lock လုပ္ထားတာဟာ ကိုယ့္ဖုန္းေပ်ာက္သြားရင္ေတာင္ သူတစ္ပါးက ဖုန္းကို အလြယ္သံုးမရေအာင္.. မိမိအေရးၾကီး data ေတြ သူတစ္ပါးသံုးမရေအာင္ လုပ္ထားႏိုင္တယ္ေပါ့။ ဖုန္းမေပ်ာက္ေအာင္ ထိန္းသိမ္းဖို႕ကေတာ့ မိမိနဲ႕ 100% ပဲသက္ဆိုင္တာပါ။ Boot Loader က ထူးေထြ protect လုပ္ေပးႏိုင္တဲ့အရာ မဟုတ္ပါဘူး။ သူ႕အျမင္ ကိုယ့္အျမင္ တူၾကမယ္ေတာ့ မဟုတ္ဘူးေပါ့။

ကဲ…. Boot Loader Unlock လုပ္မယ္ဆို ဘာေတြလိုမလည္း။ Xiaomi Phones ေတြမွာ Boot Loader ကို Unlock လုပ္ဖို႕ အမ်ားေျပာသလို unlock code ေတာင္းတယ္… unlock code ေတာင္းတယ္.. ဆိုတာ လုပ္ရတာမဟုတ္ပါ။ အျခားေသာဖုန္းေတြလို Web Site မွာ၊ Email မွာျပန္လာတဲ့ code ကို fastboot mode ကေန command နဲ႕ထည့္ေပးရတာမဟုတ္ပါ။

Xiaomi ကထုတ္ထားတဲ့ Boot Loader Unlock Tool ကို အသံုးျပဳရတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ဖုန္းခ်ိတ္ဆက္ျပီး Unlock Tool သံုးျပီး Boot Loader Unlock လုပ္ႏိုင္ဖို႕ ကိုယ့္ Mi Account ကို အသံုးျပဳရပါတယ္။ ဖုန္းမွာလည္း အဲသည္ Mi Account Login ၀င္ထားခဲ့ရပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာမွာလည္း Internet Connection ရေနရျပီး Boot Loader Unlock Tool မွာလည္း Unlock လုပ္ခ်င္တဲ့ ဖုန္းမွာ login ၀င္ထားတဲ့ Mi Account နဲ႕ Login ၀င္ရပါတယ္။ သည္ေတာ့ Boot Loader Unlock လုပ္တဲ့ေနရာမွာ မိမိ Mi Account သာ အေရးအၾကီးဆံုး လိုအပ္ ခ်က္ဆိုတာ သေဘာေပါက္ပါ။

သည္ေတာ့ ကိုယ့္ Mi Account ကို Boot Loader Unlock လုပ္ခြင့္ရမယ့္ Permission ရဖို႕ Xiaomi ထံမွ Permission ေတာင္းရပါတယ္။ Xiaomi မွ Boot Loader Unlock လုပ္ခ်င္ရင္ လုပ္လို႕ရပါျပီဆိုတဲ့ SMS ျပန္ပို႕လာခ်ိန္မွ Unlock Tool ကိုသံုးျပီး Boot Loader Unlock လုပ္ရပါတယ္။ ကိုယ့္ Mi Account မွာ Designer Account permission ေတြ ထပ္တိုးေတာင္းသလိုေပါ့။



Boot Loader Unlock Permission ေတာင္းတာကေန အရင္စရပါမယ္။

ဖုန္းမွာပါတဲ့ Browser ကိုပဲဖြင့္ပါ။ Browser address bar မွာ http://en.miui.com/unlock လို႕ရိုက္၀င္ပါ။ Unlock Now ဆိုတဲ့ Button ႏွိပ္ပါ။ ထံုးစံအတိုင္း Mi Account login ၀င္ခိုင္းပါမယ္။ ဖုန္းမွာပါတဲ့ Browser သံုးလို႕ ဖုန္းထဲမွာ login ၀င္ထားနဲ႕ Mi Account နဲ႕၀င္ဖို႕ Box တစ္ခုေပၚလာမွာပါ။ အဲသည္ Mi Account နဲ႕ Permission ေတာင္းခ်င္ရင္ေတာ့ Sign In ဆိုတာႏွိပ္လိုက္ပါ။ ဖုန္းထဲမွာ၀င္မထားတဲ့ အျခား Mi Account အတြက္ Permission ေတာင္းခ်င္တာဆိုရင္ေတာ့ Hide Button ေလးႏွိပ္.. User name, Password ေလးထည့္ ၀င္ေပါ့။ Web site ကိုတရုတ္လိုေပၚတာ မၾကိဳက္ရင္ User name, Password ရိုက္ထည့္တဲ့ Page ေအာက္နားေလးမွာ English ဆိုတာေလးႏွိပ္ႏို္င္ပါတယ္။ တရုတ္လိုေပၚလည္း အေရးမၾကီးပါ။ ထူးေထြသိထားစရာ ဘာမွမရွိလွပါ။ Login ၀င္သြားရင္ေတာ့ ကိုယ့္ Mi Account ဟာ Xiaomi Forum မွာ တစ္ခါမွ login ၀င္သံုးထားဖူးတာမဟုတ္ရင္ Mi Account ကို Nick Name ေလးေပးဖို႕ လာေတာင္းပါမယ္။ Facebook မွာ Account Name ေလးေတြေပးသလို ေပါ့။ ပံုေတြကိုေလ့လာပါ။

Mi Account အတြက္ Forum Nick Name ေလးေပးလိုက္ပါ။ Character သံုးလံုးထက္မနဲ၊ တစ္ဆယ့္ငါးလံုးထက္ မပိုရပါ။ ျပီးရင္ေတာ့ Xiaomi ထဲေရာက္သြားပါျပီ။ လူပံုစံေလးေပၚေနတာဟာ ကိုယ့္ Mi Account နဲ႕ forum မွာ login ၀င္ေနျပီလို႕ ဆိုလိုခ်င္တာပါ။ ပံုမ်ားကို ေလ့လာၾကည့္ပါ။

ဖုန္းက Home Key ကိုျပန္ထြက္ျပီးထြက္လိုက္ပါ။ Home Key ဘယ္ဖက္က Menu Key ကို ၾကာၾကာေလးႏွိပ္ထားပါ။ Recent App list ေတြေပၚလာပါက အကုန္လံုးကို Clean လုပ္လိုက္ပါ။ ျပီးရင္ေတာ့ Boot Loader Unlock permission ေတာင္းတဲ့ website ထဲျပန္၀င္.. Unlock Now Button ႏွိပ္ပါ။ လိုအပ္တဲ့ Information ေတြျဖည့္ ေပးဖို႕ ေနရာေရာက္လာပါျပီ။

  1. မိမိနာမည္ကိုျဖည့္ေပးပါ။ ရိုးရိုးရွင္းရွင္းပဲေပါ့။
  2. ကိုယ့္ဖုန္းနံပါတ္အတြက္ Country Code ကိုေရြးေပးပါ။
  3. မိမိရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ကို 09 နဲ႕မစပဲ 9 ကေနစျပီး ရိုက္ထည့္ေပးပါ။ ( ဥပမာ 9440xxxxxx )။ ဖုန္းနံပါတ္က Permission ေတာင္းတဲ့ Mi Account မွာ ထည့္ထားေပးတဲ့ဟာနဲ႕ ထပ္တူတူေနစရာမလိုပါ။ Xiaomi ဖုန္းထဲမွာ ထည့္ထားေပးစရာလည္း မလိုပါ။ Xiaomi က ျပန္ ပို႕လာမယ့္ SMS ကိုဖတ္ႏိုင္ရင္ ရပါျပီ။ ေနာင္တစ္ခ်ိန္ျပန္ပို႕လာမယ့္ Permisson ရပါျပီ ဆိုတဲ့ SMS ကိုဖတ္ႏိုင္ဖို႕ Ready ရွိေနရင္ ရပါျပီ။
  4. ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ဖုန္းကို Unlock လုပ္ခ်င္တဲ့ reason ပါ။ ပံုထဲပါအတိုင္းသာ ထည့္ေပးလိုက္ပါ။ အဆင္ေျပပါတယ္။ တရုတ္လိုေတြ ဘာညာ ထည့္ေပးေနစရာ မလိုအပ္ပါ။
  5. ေပၚေနတဲ့ စာလိမ္ေလးကို ကူးထည့္ေပးပါ။ ဖုန္းထဲက Browser မွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့ ပံုမွာလို စာလိမ္က မေပၚတာမ်ားပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာက Browser နဲ႕လုပ္ရင္ေတာ့ စာလိမ္ေလးေပၚပါတယ္။ 8899 လို႕သာ ရိုက္ေပးလိုက္ပါ။
  6. ျပီးရင္ေတာ့ ေအာက္ဆံုးက Check box ေလးအမွန္ျခစ္၊ Apply Now Button ႏွိပ္လိုက္ပါ။

ကိုယ္ထည့္ေပးလိုက္တဲ့ ဖုန္းနံပါတ္ဆီ SMS တစ္ေစာင္၀င္လာျပီး ကိုယ္ permission ေတာင္းတာကို verify လုပ္မယ့္ code number ေလးပါလာပါမယ္။ တစ္မိနစ္အတြင္း sms ၀င္မလာရင္ Resend Button ႏွိပ္၊ ထပ္ပို႕ခိုင္း၊ ႏွစ္မိနစ္ေစာင့္….။ ၀င္မလာေသးရင္ Resend Button ထပ္ႏွိပ္၊ သံုးမိနစ္ထိေစာင့္။ စုစုေပါင္း Resend Button ႏွစ္ခါႏွိပ္ျပီး၊ ၆ မိနစ္ေစာင့္ျပီးသည္ထိ sms ၀င္မလာပါက ယခုဖုန္းနံပါတ္နဲ႕ permission ေတာင္းတဲ့လုပ္ငန္းကို ေနာက္ထပ္ 24 hour ေစာင့္ျပီးမွသာ ထပ္လုပ္ႏိုင္ပါေတာ့မယ္။ စစခ်င္းမွာကတည္းက ျမန္မာျပည္က ဘယ္ Operator နံပါတ္ကိုမဆို sms ခ်က္ခ်င္းျပန္၀င္ပါတယ္။

Verify code number ေလးျဖည့္ေပးျပိးလို႕ Next ႏွိပ္ရင္ေတာ့ Permission ေတာင္းတဲ့လုပ္ငန္း ျပီးဆံုးပါျပီ။ Review အတြက္ ေစာင့္ဆိုင္းပါလို႕ စာတမ္းအစိမ္း ေပၚလာပါျပီ။

Permission ရေၾကာင္း sms ေနာက္တစ္ေစာင္ ျပန္၀င္လာဖို႕ ျမန္တယ္ဆို မိနစ္ပိုင္းအတြင္းျပန္၀င္လာတတ္ ျပီး၊ ၾကာတယ္ဆိုလည္း ငါးရက္ေလာက္ေတာ့ ေစာင့္ရတတ္ပါတယ္။ Unlock Website ရဲ႕ Home Page မွာရွိတဲ့ Unlock Tool Zip file ကို Download လုပ္ထားႏိုင္ပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာထဲကူးထည့္ျပီး archive file ကို ျဖည္ခ်ေပး ထားႏိုင္ပါတယ္။ သည္ Link [ Mi Boot Loader Unlock Tool ]ကေနလဲ Boot Loader Unlock Tool ကို Download ရယူႏိုင္ပါတယ္။ Computer မွာ zip ျဖည္ခ်ပါ။ Install လုပ္စရာမလိုပါ။ ဖုန္းနဲ႕ကြန္ပ်ဴတာခ်ိတ္ဆက္ျပီး Firmware ေရးတာမလုပ္ဖူးရင္ေတာ့ လိုအပ္တဲ့ ADB,Fastboot Drivers ေတြကို Unlock Tool မွာပါတဲ့ Driver Installer ကေနလုပ္ေဆာင္ေပးထားႏိုင္ပါတယ္။ ေအာက္ပါပံုမ်ားကိုေလ့လာျပီး လိုအပ္တဲ့ USB Drivers ေတြကို Install လုပ္ထားႏိုင္ပါတယ္။





Permission ေတာင္းလိုက္တဲ့ Mi Account နဲ႕ Boot Loader Unlock လုပ္ခြင့္ရျပီျဖစ္ေၾကာင္း အခုလို SMS ျပန္၀င္လာပါလိမ့္မယ္။ အဲသည္ SMS ၀င္ဖို႕ကေတာ့ Mi Account တစ္ခုနဲ႕တစ္ခု အတြက္ ေစာင့္ရခ်ိန္ေတာ့ မတူတတ္ ဘူးေပါ့။ Permission ရေၾကာင္း SMS ထဲမွာ ဘာ Unlock Code ဆိုတာမွ မပါပါဘူး။ Boot Loader Unlock လုပ္ႏိုင္ျပီလို႕ အေၾကာင္းၾကားတာေလး သက္သက္ပါ။

ရက္ၾကာေသာ္လည္း Permission ရေၾကာင္း SMS ၀င္မလာေသး၊ ကိုယ့္စိတ္ထဲမွာေတာ့ Permission ရေနေလာက္ ျပီထင္ရင္ ကြန္ပ်ဴတာမွာ Unlock Tool ကို Run ျပီး အခုလိုစမ္းၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာက အင္တာနက္ရေနရ ပါမယ္။








Unlock Permission ရလို႕ ကြန္ပ်ဴတာမွာ Boot Loader Unlock လုပ္တာ စရေအာင္…။

ဖုန္းမွာျပင္ဆင္ထားရမယ့္ အပိုင္းေတြကေတာ့ Developer Options ON ထားေပးပါ။ USB Debugging ON ထား ေပးပါ။ OEM Unlocking ဆိုတာပါရင္ ON ထားေပးပါ။ Settings->Additional Settings-> ေအာက္မွာ Developer Options menu မေတြ႕ပါက Settings->About Phone->MIUI Version ေနရာ ေျခာက္ခ်က္ခန္႕ ( Tap ) လုပ္ပါ။

ဖုန္းထဲမွာ၀င္ထားတဲ့ Mi Account ဟာ BLU Permission ရထားျပီးသား Account ျဖစ္ေနတာေသခ်ာပါေစ။ Mi Account Settings ထဲမွာ Find Device ON ထားေပးတာ ေသခ်ာပါေစ။ Permission ရထားျပီးသား Mi Account ကို Unlock လုပ္ခါနီးမွ ၀င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ၁၅ မိနစ္ခန္႕ အင္တာနက္ဖြင့္ထားေပးျပီး လိုတာေတြ Sync လုပ္ေနပါေစ။

လိုအပ္တဲ့ ADB, Fastboot drivers ေတြ ေသခ်ာတင္ထားေပးမွ လိုသလိုအဆင္ေျပႏိုင္မွာမို႕ ကြန္ပ်ဴတာမွာ ဖုန္း Drivers ေတြတင္တာ [ သည္ေနရာမွာေလ့လာပါ ]။ Device နဲ႕ ကြန္ပ်ဴတာ ေသခ်ာတြဲဆက္ အလုပ္ လုပ္ မလုပ္ command line မွ စစ္ေဆးပါ။

ကြန္ပ်ဴတာမွာ Internet ရေနပါေစ။ ျဖည္ထားတဲ့ Unlock Tool ကို Run ပါ။

ဖုန္းထဲမွာ Sign In ၀င္ထားတဲ့၊ BLU Permission ရထားတဲ့ Mi Account နဲ႕ပဲ Unlock Tool မွာ login ၀င္ပါ။ Permission ေတြစစ္ေဆးျပီး ဖုန္းနဲ႕ကြန္ပ်ဴတာ ခ်ိတ္ဆက္ထားျခင္း မရွိဘူးလို႕ျပေနပါမယ္။ ကိစၥမရွိပါ။

ဖုန္းကို Power ပိတ္ပါ။ Vol Down + Power Key ခဏ တြဲႏွိပ္ေပးထားလိုက္ရင္ Mi Bunny အစိမ္းေရာင္ေလးေပၚလို႕ ဖုန္း က fastboot mode ကိုေရာက္ပါျပီ။ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ဖုန္းကို USB Cable နဲ႕ခ်ိတ္ပါ။ Drivers ေတြအလုပ္လုပ္တာမွန္ ကန္ရင္ fastboot mode နဲ႕ဖုန္းပံုေလးေပၚလာပါမယ္။ Unlock Button သာႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ။

ဖုန္းကို စစ္ေဆးျပီး Unlock လုပ္သြားပါလိမ့္မယ္။

Boot Loader Lock / Unlock state ကို fastboot mode မွေနစစ္ေဆးႏိုင္ပါတယ္။


ေနာက္ပိုင္းထုတ္ Developer ROMs (MIUI 8.1 ႏွင့္အထက္) မ်ားမွာေတာ့ Settings->Additional Settings->Developer Options ထဲမွာပဲ Unlock Status ကို ၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္။ အဲသည္မွာပါတဲ့ function ကိုသံုးျပီး Boot Loader Unlock လုပ္ရာမွာ This device is associated with an another Account ဆိုတဲ့ Error ျပျပီး 50% မွာတစ္မေနရေအာင္ ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဖုန္းထဲမွာ၀င္ထားတဲ့ Mi Account ကေတာ့ Boot Loader Unlock Permission ရျပီးသားျဖစ္ေနပါေစ။

Developer Options ထဲမွာပါတဲ့ Mi Unlock Status ထဲထိသြားပါ။ အင္တာနက္ဖြင့္ထားပါ။


ဖုန္းက boot loader lock ျဖစ္ေနတယ္လို႕ျပေနပါမယ္။ ေအာက္ဆံုးမွာရွိတဲ့ Add Account and device ဆိုတဲ့ Button ေလးႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ။ ကိုယ့္ဖုန္းနဲ႕ကိုယ့္ account ဟာ associated ျဖစ္သြားျပီလို႕ message ေလးေပၚလာပါမယ္။ Associated ျဖစ္ျပီးသြားလို႕ Button ေလးလဲ ႏွိပ္လို႕မရေတာ့ပါ။ မွိန္သြားပါျပီ။ အင္တာနက္ဖြင့္ထားရင္ လိုအပ္သည္မ်ား Mi Cloud မွာ sync ေနေအာင္ ၅ မိနစ္ခန္႕ေစာင့္ဆို္င္းျပီး ဖုန္းကိုပိတ္လို႕ Boot Loader Unlock လုပ္တာကို စတင္ႏိုင္ပါျပီ။ MIUI 8.1 နဲ႕အထက္ Global Stable ROM ေတြမွာ သည္ feature ကိုသံုးျပီး Boot Loader Unlock ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါျပီ။


Developer Options ထဲမွာ Mi Unlock Status function ပါတဲ့ ROM ေတြကေတာ့ အဲသည္ေနရာ၀င္ျပီး Boot Loader Unlock လုပ္ထားျပီးျပီလားဆိုတာ စစ္ေဆးႏိုင္ပါတယ္။ ေအာက္ကပံုကေတာ့ Unlock လုပ္ျပီးသားပံုပါ။




Boot Loader Unlock လုပ္ရာမွာ 50% မွာ Error အမ်ဳိးမ်ဳိးျပလို႕ ရပ္တတ္ၾကပါတယ္။ က်ေနာ္လုပ္ခဲ့ဖူးတဲ့ အေတြ႕ အၾကံဳအရကေတာ့

  • Mi Account မွာ BLU Permission ရျပီးေသာ္လည္း ခ်က္ခ်င္း unlock မလုပ္ပဲ တစ္ပတ္ခန္႕ၾကာမွ အဲသည္ Mi Account နဲ႕အသံုးျပဳျပီး unlock လုပ္ပါတယ္။ ခ်က္ခ်င္း Unlock လုပ္ရင္ ဖုန္းထဲမွာ၀င္ထားတဲ့ Mi Account နဲ႕ Unlock Tool မွာ login ၀င္တဲ့ Mi Account မတူဘူးဆိုတဲ့ error ေတြ႕ရတတ္ပါတယ္။
  • Global Stable ROM (ျခြင္းခ်က္။ MIUI 8.0 နဲ႕ေအာက္ပိုင္း) မွတစ္ပါး အျခားဘယ္ ROM ပဲျဖစ္ျဖစ္ဖုန္းမွာတင္ထားျပီး Unlock လုပ္ခဲ့တာေတြ အဆင္ေျပခဲ့ပါတယ္။

တစ္ၾကိမ္မရ ေနာက္တစ္ၾကိမ္ try ပါ။ သည္ေန႕မရ ေနာက္တစ္ေန႕မွာ try ၾကည့္ပါ။ Unlock လုပ္တာ အဆင္ေျပသြား ပါတယ္။ တစ္ၾကိမ္တည္းနဲ႕ OK သြားရင္ေတာ့ Good ေပါ့ဗ်ာ…..။ Unlock တစ္ၾကိမ္လုပ္ျပီးသြားရင္ fastboot firmware ျပန္တင္ခ်ိန္မွာ lock ခ်ျပီး တင္ေပးလိုက္ျခင္းမွတစ္ပါး၊ MTK သံုးဖုန္းမ်ားမွာ SP Flash Tool မွေန Format All လုပ္ျပီး တင္ေပးလိုက္ျခင္းမွတစ္ပါး… အျခားမည္သည့္နည္းႏွင့္မွ lock ျပန္က်ေလ့မရွိပါ။

Boot Loader Unlock permission ရထားတဲ့ Mi Account နဲ႕ အျခား မည္သည့္ Mi Phone ကိုမဆို Boot loader unlock လုပ္လို႕ရပါတယ္။ ဖုန္းမွာ၀င္ထားတဲ့ Acc နဲ႕ Unlock Tool မွာ၀င္တဲ့ Acc တူေနရင္ရပါျပီ။ အၾကမ္းအားျဖင့္ကေတာ့ တစ္လလွ်င္ Permission ရထားတဲ့ Mi Account တစ္ခုဟာ Mi Phone အသစ္တစ္လံုးကို Unlock လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။ Unlock လုပ္ဖူးျပီးသား၊ lock ခ်လိုက္မိတဲ့ ဖုန္းကိုေတာ့ ကန္႕သတ္ခ်က္မရွိ Unlock ျပန္လုပ္လို႕ရပါတယ္။

#Crd Thet zaw ko

No comments:

Post a Comment