Tuesday, January 30, 2018

REDMI NOTE 3 PRO (KENZO) Mi Account ByPass

Qualcomm CPU base Mi ဖုန္းေတြမွာ Account info ေတြ၊ Sensor value info ေတြကို persist partition မွာေရးသိမ္းထားပါတယ္။ Fastboot rom ကို EDL or Fastboot .. ဘယ္ mode ကေနပဲ Flash, Flash.. အဲသည္ partation က ပ်က္မသြားပါဘူး။ Mi Account Password ေမ့လို႕ Firmware အသစ္ျပန္တင္ခ်င္ရင္ အဲသည္ partition ကို ဖ်က္ပစ္ျပီး Mi Account Lock ကို ေက်ာ္ႏိုင္ပါတယ္။ (ေလာေလာဆယ္အခ်ိန္မွာေပါ့ေလ..)။ အခု Redmi Note 3 Pro (Kenzo) နဲ႕ Mi Account Lock ByPass တာ နမူနာျပေပးပါမယ္။ က်န္ဖုန္းမ်ားကိုလည္း အလားတူ စဥ္းစားလို႕ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္။ (Only Qualcomm CPU based phones)

Sim cards ေတြထုတ္ထားပါ။ မိမိႏွစ္သက္ရာ firmware ကိုတင္ပါ။ က်ေနာ္ကေတာ့ Redmi Note 3 Pro အတြက္ အခုေနာက္ဆံုးထြက္ Global Stable 8.1.1.0, China Stable 8.1.1.0 ROM ေတြတင္ျပီး စမ္းထားပါတယ္။ Boot Loader Lock ျဖစ္ေနရင္ EDL mode ကေန Mi Flash Tool နဲ႕တင္ပါ။ Boot Loader Unlock ျဖစ္ေနျပီဆိုရင္ေတာ့ Fastboot mode ကေန Mi Flash Tool နဲ႕တင္တင္၊ Command Line ကေနပဲ တင္တင္ ႏွစ္သက္ရာနည္းနဲ႕ firmware တင္ႏိုင္ပါတယ္။ Firmware တင္ျပီးရင္ ပံုမွန္အတိုင္းပဲဖုန္းျပန္တက္လာပါေစ။ Setup Wizard ရဲ႕ စစခ်င္း GUI Screen ျဖစ္တဲ့ MIUI 8 လို႕စေပၚလာျပီဆိုရင္ေတာ့ ဘာမွ်ားမွႏွိပ္ျပီး Next လုပ္မေနပါနဲ႕ေတာ့။ Power Key ကိုၾကာၾကာဖိလိုက္ပါ။ Shutdown button ကိုေရြးနွိပ္လို႕ ဖုန္းကိုပိတ္လိုက္ပါ။

Tools ေတြသံုးရတာအဆင္ေျပရေအာင္ လိုအပ္တဲ့ Qualcomm Drivers ေတြ၊ Adb, Fastboot Drivers ေတြ တင္ထားရပါမယ္။ သည္မွာ [ PC Driver Installation for Xiaomi Phones ] ေလ့လာပါ။



Boot Loader Lock ဖုန္းေတြအတြက္ အရင္ေျပာပါမယ္။ Mi Account ByPass လုပ္ဖို႕ Tool Folder ကို သည္မွာ [ Redmi Note 3 Pro Mi Acc ByPass Tool ] download ျပဳလုပ္ပါ။ ကြန္ပ်ဴတာမွာ ျဖည္ခ်ထားပါ။ ဖုန္းကို EDL mode ၀င္ျပီး ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ခ်ိတ္ဆက္ပါ။ အၾကံျပဳခ်င္တာကေတာ့ Redmi Note 3 Pro ေတြကို EDL mode နဲ႕အလုပ္လုပ္တဲ့အခါ jig cable ေလးကိုသံုးတာပဲ အေကာင္းဆံုးျဖစ္တယ္လို႕ေတာ့ အၾကံျပဳခ်င္ပါတယ္။ မိမိႏွစ္သက္အဆင္ေျပသလိုလုပ္ပါ (just suggestion)။

QDLoader COM Port no. ဘယ္ေလာက္နဲ႕ ခ်ိတ္ဆက္အလုပ္လုပ္ေနလဲဆိုတာ သိေအာင္လုပ္ထားရပါမယ္။ ကြန္ပ်ဴမွာျဖည္ခ်ထားတဲ့ Tool Folder ထဲကို၀င္ပါ။ cmd.bat ဆိုတဲ့ file ေလးကို Double Click ပါ။ Command Windows ေပၚလာပါမယ္။ ပံုပါအတုိင္း command ရိုက္ျပီး Enter Key ႏွိပ္ပါ။ ( emmcdl ပါ။ 1 - one မဟုတ္ပါ )



အရင္ဆံုး persist partition ကိုဖ်က္ပစ္ပါမယ္။ ပံုပါအတိုင္း command ရိုက္လို႕ Enter Key ႏွိပ္ပါ။ စာလံုး ၾကီးေသး မွန္ပါေစ။ Space ျခားသင့္သည့္ေနရာ ျခားေပးပါ။



persist partition ဖ်က္ျပီးရင္ေတာ့ Good sensor info ေတြပါေအာင္၊ Mi Cloud မွာ Mi Account နဲ႕တြဲစပ္မေနဘဲ Device အသစ္တစ္ခုလို info ေတြျဖစ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ထားတဲ့ persist.img file ကိုျပန္ေရးေပးပါမယ္။ ေအာက္ပံုပါအတုိင္း လုပ္ေဆာင္ပါ။ စာလံုး ၾကီး ေသး မွန္ပါေစ။ space ျခားသင့္သည့္ေနရာ ျခားပါ။





Boot Loader Unlock ဖုန္းမ်ားအတြက္ ေျပာပါမယ္။ အဲဒါေတြကေတာ့ လြယ္ပါတယ္။ ဖုန္းကို Power + Vol Down Key ၾကာၾကာေလးတြဲႏွိပ္ေပးျပီး Fastboot mode ကို၀င္လိုက္ပါ။ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ ခ်ိတ္ပါ။ Tool Folder ထဲမွာရွိတဲ့ Fastboot_PersistFlash.bat file ကို Double Click ပါ။ Persist partition ဖ်က္တာ၊ အသစ္ျပန္ေရးေပးတာ လုပ္သြားေပးပါလိမ့္မယ္။






EDL mode or Fastboot mode ေတြကေန persist ဖ်က္တာ၊ တင္တာျပီးသြားျပီဆိုရင္ေတာ့ USB Cable ကိုျဖဳတ္၊ ဖုန္းကို Vibrate တစ္ခ်က္တုန္လို႕ Mi logo ေပၚသည္ထိ power key ႏွိပ္ေပးထား လိုက္ပါ။ Setup Wizard အဆင့္ဆင့္သြားခ်ိန္ Wifi ကိုခ်ိတ္မသြားပါနဲ႕။ Skip လုိက္ပါ။ Sim cards စစ္တဲ့ေနရာ sim မေတြ႕ေျပာတာေတြလဲ ညာဖက္မ်ွားေလးသာႏွိပ္ျပီး ေနာက္အဆင့္ကိုသြားပါ။ Mi Account/Device info စစ္သည့္အဆင့္ေက်ာ္သြားတာေတြ႕ပါမယ္။ အားလံုးပံုမွန္တက္ခ်ိန္မွာေတာ့ sim ေတြထည့္ပါ။ Internet ကို Wifi, Mobile ေတြမွဖြင့္ျပီးစမ္းသပ္ပါ။ online တက္ေပမယ့္ Mi Account Lock ျပန္မက်ပါ။ Sensor ေတြ ႏွစ္သက္သလိုစမ္းသပ္ပါ။ အကုန္ အလုပ္လုပ္ပါတယ္။ Mi Account အသစ္ေတြ ၀င္ပါ။ Find Device ကို ON ပါ။ OFF ပါ။ Mi Account ကို Sign Out လုပ္ပါ။ Sign In ျပန္လုပ္ပါ။ ဘယ္ Account နဲ႕ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အကုန္အဆင္ေျပပါတယ္။

Mi Account Lock ခ်ျပီး persist ျပန္ဖ်က္၊ ျပန္ေရးတာ စမ္းရင္း lock ခ်တဲ့ account နဲ႕လဲ ျပန္၀င္သံုးၾကည့္ပါတယ္။ Mi Cloud Site မွာ အဲသည္ Account ဟာ ေနာက္ထပ္ဖုန္းအသစ္တစ္လံုးနဲ႕ Sign In ၀င္လာတယ္လို႕ပဲျပျပီး ဖုန္းအေရအတြက္တိုးလာပါတယ္။ ဖုန္းကို online လုပ္ထားေပမယ့္ Find Device ထဲမွာ ဖုန္း Info အသစ္မွာသာ Online ျဖစ္ေနျပီး အရင္ဖုန္း info ေဟာင္းကေတာ့ Offline မွာပဲ ျဖစ္ေနပါတယ္။ ေနာက္ဆံုး MIUI 8.1.1.0 China Stable ROM မွာစမ္းေနရင္း MIUI 8.1.2.0 OTA Update ရလို႕ လဲလုပ္ပါတယ္။ အကုန္အဆင္ေျပပါတယ္။ Mi Account ျပန္ထြက္တယ္။ ၾကိဳက္တဲ့ Account ျပန္၀င္တယ္။ အကုန္အဆင္ေျပပါတယ္။ သည္ေတာ့ အခုေလာေလာဆယ္အခ်ိန္မ်ားမွာ Mi Account Password ေမ့လို႕ Official နည္းနဲ႕ ျပန္ Recover လုပ္ဖို႕ အၾကံကုန္ျပီဆိုရင္ေတာ့ သည္နည္းကို အသံုးျပဳပါေပါ့..။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ေတာ့ Official နည္းေတြကိုသာ အစြမ္းကုန္ အရင္ ၾကိဳးစားေစခ်င္ပါတယ္။ အားလပ္ခ်ိန္မွာေတာ့ အဆင္ေျပေစမယ့္ persist.img ေလးေတြ လုပ္ထားပါအံုးမယ္။

#Crd Thet zaw ko

No comments:

Post a Comment