Tuesday, January 30, 2018

TWRP Collections for Xiaomi Devices


Xiaomi ဖုန္းေတြအတြက္ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္တင္သံုး၊ သူမ်ားကိုလဲတင္ေပး၊ Xiaomi Forum မွာလည္း အဆင္ေျပဆံုးဆိုတာျဖစ္တဲ့ TWRP Images ေလးေတြကို စုစည္းေပးထားတာပါ။ TWRP သဘာ၀အရ လိုအပ္မယ့္ Lazy Flasher Zip, ROOT ဖို႕အတြက္ Latest SuperSU v2.8 Zip, Manual ပဲ TWRP ကို Flash ခ်င္ခ်င္၊ Installer ကိုပဲ Double Click ျပီး ထည့္ခုိင္းခ်င္ခ်င္ ဘယ္လိုလုပ္ပါဆိုတဲ့ PDF Guide ေလးေတြလဲ ထည့္သြင္းေပးထားပါတယ္။ ဖုန္း Android version ေပၚမူတည္ျပီး ထည့္ေပးရမယ့္ သဘာ၀ေတြ၊ ZCX, Cofface စတဲ့ TWRP Developer ေတြရဲ႕ TWRP သဘာ၀ေတြ၊ အထာေတြကို အရင္နားလည္ေအာင္ ေအာက္ပါ Posts ေတြကိုဖတ္ပါ။ ဖုန္းထဲထည့္ဖို႕ လိုတဲ့ file ကိုေတာ့ သည္ Post မွာ တင္ေပးထားတဲ့ links ေတြမွာ Download လုပ္ပါ။ သည္မွာ Up to Date ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးထားပါတယ္။


TWRP for Mi MAX 2


TWRP for Mi6

Cofface ကလုပ္ေပးထားတဲ့ TWRP ျဖစ္လို႕ Xiaomi devices ေတြမွာ ပိုအဆင္ေျပေစပါလိမ့္မယ္။

TWRP for Mi Mix

TWRP သံုးခုေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပတာကိုထည့္သံုးႏိုင္ပါတယ္။ Sepneela TWRP မွာေတာ့ UI က Chinese Only ျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။ TWRP ထည့္ျပီးရင္ Internal Storage/TWRP Folder ေအာက္မွာ theme ဆိုတဲ့ folder တစ္ခု Create လုပ္ပါ။ ui.zip ဆိုတာေလးကို အဲသည္ေအာက္မွာကူးထည့္ေပးထားလိုက္ရင္ TWRP ထဲမွာ English UI နဲ႕ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။

TWRP for Mi Note 2

ZCX, Cofface TWRP ေတြကေတာ့ အရင္ဥိးစားေပး တင္ၾကည့္သင့္တာေပါ့။ က်န္တစ္ခုက Official Team Win ကဟာပါ။

TWRP for Mi5s Plus

ZCX ကေတာ့ OTA Support တဲ့ဟာေပါ့။ က်န္တစ္ခုကေတာ့ Official Team Win ကထုတ္တာပါ။

TWRP for Mi5s

ZCX နဲ႕ Cofface ႏွစ္ခုရွိပါမယ္။ မိမိႏွစ္သက္ရာတင္သံုးပါ။

TWRP for Mi5

ZCX TWRP ရွိပါမယ္။ Android 6.0.1 အတြက္တစ္ခု၊ Android 7 အတြက္ တစ္ခုရွိပါမယ္။ မိမိဖုန္း Android နဲ႕ကိုုက္တာတင္သံုးပါ။

TWRP for Mi5c


TWRP For Mi MAX

Mi Max Prime (3/64, 4/128) ေတြအတြက္ေတာ့ ZCX TWRP ရွိပါမယ္။ ဒါေပမယ့္ သူက Redmi Note 3 Pro ကေန Port လုပ္ထားလို႕ ROM zip ေတြ flash ရင္ အဆင္မေျပတဲ့အခါမေျပပါ။ updater-script ကို ျပင္ေပးျပီးမွ ROM တင္တာေတြရတတ္ပါတယ္။ သူ႕ကို Format DATA မလုပ္ခ်င္တာမ်ဳိးေတြမွာ တင္လို႕ေတာ့ အဆင္ေျပတာေပါ့။

TWRP for Redmi Note 4/4X MTK - Nickel

သူ႕အတြက္ေတာ့ OTA ပါရတဲ့ ZCX နဲ႕ေကာင္းေကာင္းအဆင္ေျပပါတယ္။

TWRP for Redmi Note 4X - Mido

Cofface TWRP ဆိုေတာ့ အဆင္ေျပပါတယ္။

TWRP for Redmi Note 3

Redmi Note 3 Pro နဲ႕ Redmi Note 3 Special Edition တို႕အတြက္ OTA ရမယ့္ ZCX ရွိပါမယ္။



TWRP for Redmi 3S, 3X, 3Prime




TWRP for Mi Note (Mi Note LTE)




TWRP for Mi3/Mi4

#Crd Thet zaw ko

No comments:

Post a Comment