Tuesday, January 30, 2018

CDMA Internet for Mi MAX / Mi MAX Prime

အခုေလာေလာဆယ္အခ်ိန္ Mi MAX အတြက္ CDMA Internet သံုးခ်င္တယ္ဆိုရင္ Global Developer (Beta) or China Developer (Beta) rom ေတြကို တင္သံုးရင္ အဆင္ေျပပါမယ္။ လက္ရွိတင္ထားတဲ့ rom က Global Stable or China Stable rom ျဖစ္ေနရင္ CDMA Internet သံုးလို႕ မရေသးပါ။ သည္ေတာ့ Mi MAX ေတြမွာ CDMA Internet သံုးခ်င္တယ္ဆိုရင္....

  1. လက္ရွိ Global or China Stable rom အတိုင္းပဲထားျပီး Updater app ကေန update စစ္ၾကည့္ေနျပီး update ရလာရင္ လုပ္သာေပးေနပါ။ သိပ္မၾကာခင္အခ်ိန္မွာ Stable roms ေတြမွာလည္း သည္ CDMA Internet သံုးလို႕ရတဲ့ feature ပါလာပါမယ္။
  2. Developer (Beta) roms ေတြခ်ိန္းသံုးပါ။
  3. Developer (Beta) roms ေတြဆိုတာ အနည္းနဲ႕အမ်ား bugs ေတြေတာ့ ပါေနတာပါ။ အဲဒါေတြကို အပတ္စဥ္တုိင္း update လုပ္ေပးေနပါတယ္။ အဲသည္လို bugs ေတြနဲ႕လည္း မသံုးခ်င္၊ အပတ္စဥ္တိုင္းလဲ update လုပ္မေပးႏိုင္၊ လက္ရွိတင္ထားတဲ့ Global or China Stable ေလးနဲ႕မွာပဲ CDMA Internet ရတဲ့ feature သံုးခ်င္ရင္ေတာ့ အခုေဖၚျပမယ့္နည္းကို လုပ္ေဆာင္ပါေတာ့..။

အခုနည္းက Stable roms ေတြမွာ CDMA Internet မရေသးခ်ိန္ ကိုယ္က ရေအာင္လုပ္သံုးတာပါ။ လုပ္ေပးဖို႕ကေတာ့ CDMA Internet ရေနတဲ့ Developer (Beta) rom က MODEM File ကို ဖုန္းမွာ ထည့္ေပးလိုက္တာပါ။ အဲသည္လို လုပ္ဖို႕အတြက္ Boot Loader Unlock ေတြ၊ Root ေတြ မလိုပါဘူး။ ဘယ္လိုနည္းေတြနဲ႕ သြင္းလို႕ရတယ္ဆိုတာ ေျပာပါမယ္။

ေအာက္မွာျပထားတဲ့ About Phone Screen Shots ေတြကိုေလ့လာၾကည့္ပါ။ Mi Max Prime မွာ Latest ျဖစ္တဲ့ Global Stable နဲ႕ China Stable ကုိတင္ထားတာပါ။ CDMA Internet မရပါ။ ဖုန္းေျပာရန္ Voice Call Only ပဲရေနပါေသးတယ္။


မိမိဖုန္းအတြက္ လိုအပ္တဲ့ Tool File ကို download ျပဳလုပ္ပါ။ Post ေအာက္ဆံုးမွာ သက္ဆိုင္ရာ Mi Max model အတြက္ Download Link ေပးထား ပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာမွာ archive file ကိုျဖည္ခ်ထားပါ။



Boot Loader Unlock လုပ္ျပီးရင္ Fastboot Mode ကေနသြင္းရန္


ဖုန္းကို Power ပိတ္ပါ။ VOL DOWN + POWER KEY တြဲႏွိပ္ေပးထားပါ။ Fastboot Logo ေပၚလာပါမယ္။ Keys ေတြႏွိပ္ထားတာလႊတ္ပါ။ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ဖုန္းကို USB Cable သံုးလို႕ ခ်ိတ္ပါ။ ျဖည္ခ်ထားတဲ့ Folder ထဲက Fastboot_FlashMODEM.bat ကို Double Click ႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ။ Fastboot Device သိမသိစစ္ပါမယ္။ သိတယ္ဆိုရင္ေတာ့ MODEM File Flash ဖို႕ Key တစ္ခုခုႏွိပ္ခိုင္းပါမယ္။ MODEM File ကို Flash ပါလိမ့္မယ္။ အခ်ိန္သိပ္မၾကာပါ။ ျပီးသြားရင္ေတာ့ ဖုန္းကို REBOOT လုပ္ဖို႕ Key တစ္ခုခုႏွိပ္ခိုင္းပါမယ္။ ႏွိပ္ေပးလို္က္ရင္ေတာ့ ဖုန္း Reboot ျဖစ္သြားျပီး MODEM File Flash တာျပီးဆံုးပါျပီ။ ဖုန္း Normal ျပန္တက္လာရင္ေတာ့ CDMA Internet အတြက္ APN Settings ထည့္ေပးျပီးရင္ Internet သံုးႏိုင္ပါျပီ။



ADB, Fastboot Drivers ေတြတင္မထားလို႕ Fastboot Device မသိပါက ေအာက္ေဖာ္ျပပါပံုအတုိင္းျပျပီး program ကေနျပန္ထြက္သြားပါမယ္။ ဖုန္းလဲ Reboot ျဖစ္မွာမဟုတ္ပါ။ Drivers ေတြ ကြန္ပ်ဴတာမွာ ဘယ္လိုတင္မယ္ဆိုတာ သည္ေနရာမွာ [ PC Driver Installation for Xiaomi Phones ] ေလ့လာပါ။ လိုအပ္တဲ့ Drivers ေတြအတြက္ Download Link ကို အဲသည္ post မွာေပးထားပါတယ္။




Boot Loader Unlock မလုပ္ရေသးရင္ EDL Mode ကေနသြင္းရန္


ဖုန္းကို EDL Mode (QDLoader Mode or 9008 Mode) ၀င္ေပးရပါမယ္။ ဖုန္းကို Power ပိတ္ပါ။ VOL UP + VOL DOWN တြဲႏွိပ္ထားျပီး POWER Key ကို ႏွိပ္ထားလိုက္ပါ။ Vibrate တစ္ခ်က္တုန္ရင္ Power Key ကိုလႊတ္ပါ။ ျပီးရင္ VOL Keys ေတြလႊတ္ပါ။ EDL Mode ေရာက္ပါျပီ။ ဖုန္းနဲ႕ကြန္ပ်ဴတာကို USB Cable သံုးျပီး ခ်ိတ္ဆက္ပါ။

ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ဖုန္းခ်ိတ္ျပီးရင္ Tool Folder ထဲက cmd.exe file ကို Double Click ပါ။ ေအာက္ပံုပါ command ကိုရိုက္ပါ။ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ တြဲစပ္အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ COM Port Number ကိုမွတ္ထားပါ။ က်ေနာ္ျပတဲ့ နမူနာပံုမွာကေတာ့ က်ေနာ့္ဖုန္းနဲ႕ကြန္ပ်ဴတာ တြဲစပ္အလုပ္လုပ္ေနတာ COM5 မွာပါ။



MODEM File ကို EDL ကေန Flash ေပးရန္ ေအာက္ပံုပါ command ရိုက္ျပီး Enter Key ႏွိပ္ပါ။ COM Port Number ေနရာ မိမိကြန္ပ်ဴတာမွာ emmcdl -l နဲ႕စစ္လို႕ျပလာေသာ COM ကို ထည့္ပါ။ စာလံုးၾကီးေသး မွန္ပါေစ။ space ျခားရမယ့္ေနရာ ေသခ်ာျခားပါ။ -f ေနာက္က prog ထိရိုက္ျပီး TAB Key ႏွိပ္လိုက္ရင္ programmer filename အလိုလို ေပၚလာပါလိမ့္မယ္။


MODEM File Flash တာ success ျဖစ္ပါျပီ။ USB Cable ကိုျဖဳတ္၊ Power Key ကို ၾကာၾကာေလးႏွိပ္ထားရင္ Vibrate တစ္ခ်က္တုန္ျပီး ဖုန္းမွာ android ျပန္တက္လာပါလိမ့္မယ္။


Global Stable or China Stable version ေတြမွာ CDMA Internet အသံုးျပဳလို႕ရေနပါျပီ။ MODEM အသစ္ထည့္ေပးလိုက္လို႕ Baseband Number ေလးေတြေျပာင္းသြားတာ သတိထားမိမွာပါ။


CDMA Internet အတြက္ APN Setting ကို ေအာက္ပံုပါအတိုင္းထည့္ေပးပါ။ MECTel နဲ႕ နမူနာျပထားပါတယ္။ MPT CDMA ဆိုရင္ Username/Password ေနရာမွာ cdma@c800.mm နဲ႕ c800 ထားေပးပါ။ Phone Settings --> SIM cards & Mobile Network --> CDMA card ကိုေရြးျပီး --> Access Point Name -> ေအာက္ေျခနားေလးက New APN + sign ေလးကိုႏွိပ္ျပီး APN ထည့္ပါ။ Save လုပ္ပါ။


Mi Max Prime - Helium ( 3GB/64GB, 4GB/128GB ) အတြက္ Tool File download ျပဳလုပ္ရန္.. [ Mi_Max_Prime_CDMA.rar [

Mi Max - Hydrogen ( 2GB/16GB, 3GB/32GB ) အတြက္ Tool File download ျပဳလုပ္ရန္.. [ Mi_Max_CDMA.rar ]

#Crd Thet zaw ko

13 comments:

  1. Mi 5s Plus က MECTel Line Good ျပီး Internet သံုးမရဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ အင္တာနက္ သံုးရေအာင္ဘယ္လို႔လုပ္ရမလဲဆိုတာ ေျပာျပေပးပါဦး။ mi phone အငိတာနက္ သံုးရတဲ႔ အမ်ဴိးအစားထဲမွာပါတယ္။ internet setting ေတြလည္းစံုးေနျပီ ကူညီပါဦး။ thank....
    Xiaomi Device
    CDMA Internet
    1. Redmi Note 4X (SD) / MECTel Line Good / No Internet
    2. Redmi Pro / MECTel Line Good / Yes Internet
    3. Mi 5s Plus / MECTel Line Good / Yes Internet
    4. Redmi 4A / MECTel Line Good / No Internet
    5. Mi Max / MECTel Line Good / No Internet
    6. Mi 5 / MECTel Line Good / Yes Internet
    7. Mi 5s / MECTel Line Good / No Internet
    8. Redmi 4X / MECTel Line Good / No Internet
    9. Redmi Note 4X (MTK) / MECTel Line Good / Yes Internet
    10. Mi Max 2 / MECTel Line Good / No Internet
    11. Redmi Note 4 (SD) / MECTel Line No / No Internet
    12. Mi 5X / MECTel Line Good/ Yes Internet

    ReplyDelete
  2. Huawei nova eေရာရမလား sir

    ReplyDelete
  3. Redmi Note 7 သုံးရလား mectel internet

    ReplyDelete
  4. Redmi 6 cdma 800 ရပီး internet မရလို့

    ReplyDelete
  5. Redmi note 8 proလဲ cdma 800 intwrnetမရဘူး

    ReplyDelete
  6. Mi8se ကောရလားဗျ

    ReplyDelete
  7. Mi 5X အတွက်setting, please.

    ReplyDelete
  8. Mi 5X မရဘူးဖြစ်နေတယ်

    ReplyDelete
  9. ဆရာ ခင်ဗျာ Redmi 6A က mectel sim
    အသုံးပြု့လို့ရပါသလါး ဆရာ

    ReplyDelete